Seepsulan asiakastyytyväisyyskysely on valmistunut

Seepsulan asiakastyytyväisyyskysely on valmistunut. Edellinen tutkimus suoritettiin vuonna 2019, jolloin NPS-luvuksi saatiin upea 62 (asteikolla -100…100). Nyt syksyllä 2021 toteutetussa tutkimuksessa tulos kasvoi vielä entisestään, ollen nyt 63.

  • ”Otamme tuloksen nöyrinä ja kiitollisina vastaan. NPS-lukua voidaan pitää eräänlaisena numeerisena mittarina asiakaspalvelumme kokonaisvaltaiselle onnistumiselle. Asiakastyytyväisyys on yksi perusarvoistamme. Kiitos kuuluu ennen kaikkea upeille asiakkaillemme heidän vastauksistaan ja palautteistaan tässä kyselyssä, mutta luonnollisesti myös ihan jokaiselle seepsulalaiselle – jokaisella on oma osuutensa oman työnsä kautta tässä onnistumisessa. Ja työmme jatkuu joka ikisenä päivänä”, lausuu myyntijohtaja Richard Lustig.

Kyselyyn osallistuneiden kesken arvottiin iPad suojakuorineen. Voittaja on arvottu ja hänen luvallaan kerromme, kenestä on kyse: Paljon onnea Tuomas Husu, Jokioisten Maanrakennus Oy!